Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ и съвет за ALFA 164 V6 TB

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ и съвет за ALFA 164 V6 TB

    Купих АЛФА 164 В6 ТБ 1994 модел преди 2години беше на 248000 ,(продавача каза колата още се разработва основен ремонт лагери на двигателя, сегменти сменени )след като го купих и почнах да карам (ЗАБЕЛЕЖКА:Проблема става при запалване и преди да тръгна на път,и преди стопирането на двигателя на паркинга, , Когато шофирам няма проблем като часовник работи общо взето на празни обороти вътре в купето от двигателния отсек понякога влиза
    звук подобен на разбит лагер(ктюр,ктюp... ...)като че ли го прави повече на топъл двигател преди да спра мотора ,оттогава изминах цели 7000 км, сега е на 255000км , взе да го прави повече тоя звук (ктюр,... ...) аз взех докторската слушалка и взех да слушам мотора като болен а аз доктор стори ми се лагера на главата на клима компресор и го смених но уцелих караваната ,
    (ктюр,... ...) продължава , махнах ремъка който върти динамото,климатика,водната помпа колата заработи ама звука (ктюр,ктюp... ...) пак го има , останаха тез работещи агрегати ,
    1-помпата на рейката кормилната,
    2-лагера на масления обтегач
    3-и двигателя ,
    шумът е едно от тез 3 трите ама кое ???
    Това е КОЛЕГИ помагайте който знае повече ,,,
    благодаря още отсега
    Last edited by alex37; d.m.y г., 18:24.
    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

  • #2
    може да се наложи да преслушаш коленовия вал,за сьжаление
    алфа ромео 164 тс супер

    Comment


    • #3
      Ахам... Мотовилкови лагери може би... Като най-лош вариант.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ivo 164 Покажи съобщение
        може да се наложи да преслушаш коленовия вал,за сьжаление
        ако е коленовия вал през тез 7000 km трябваше да блокира , по време на шофиране няма никакъв шум ,тегли като германски панзер не признава BMW та ,Porsche та ... при запалването звука го имаше днеска , след туй го карах 40 км но проблем , и преди
        да исключа двигателя на паркинга го нямаше звука е за туй ко ще кажете
        (ЗАБЕЛЕЖКА:Проблема става при запалване и преди да тръгна на път,и преди стопирането на двигателя на паркинга, , Когато шофирам няма проблем като часовник работи общо взето на празни обороти вътре го взема тоя звук
        Last edited by alex37; d.m.y г., 18:25.
        1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

        Comment


        • #5
          Обикновено проверката за биелен лагер на слух става лесно форсираш двигателя на 2500-3000 оборота на място и му връщаш газта ако се появи причукване при тези обороти веднага след връщането на газта има голяма вероятност да е биелен лагер или бутало
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Другият вариянт, който е още по-неприятен е бутален болт.
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #7
              Аномалия на масления обтегач

              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Другият вариянт, който е още по-неприятен е бутален болт.
              Днеска открих страност на масления обтегач , когато мотора е стоп буталото на обтегача натиска лоста на лагера о го обтяга MAX-максимум, когато пускам двигателя да работи буталото на масления обтегач се свива до MIN-минимум и между буталото на обтегача и лоста остава 1-1,5 см празнина (въздух) каква е таз работа аз не можах да разбера (нали трябва да обтега тригера ) много странна работа който знае нещо КОЛЕГИ да казва : Според мене обтегача действа противоположно: когато трябва да обтяга не обтяга , когато трябва да разхлабва обтяга ,,
              Пускам и снимка и:
              1снимка мотора не работи : маслен обтегач обтяга
              2снимка мотора работи :маслен обтегач не обтяга

              Звуковото усещане как да го обясня : нещо като морз :
              на празни оборш за 1 секунда прави 3 кют,кют,кют след туй 1сек няма звук следващата 1 сек пак 3 кют след 1 сек няма нищо следв 1 сек само 1 кют ,,увеличавам обор до 2-3000 непрокаснато кют кют прави , без интервали ,Стопирам мотора прави за последно прави 1-2 кюта преди да спре въртенето коляновия вал
              Attached Files
              Last edited by alex37; d.m.y г., 17:46.
              1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

              Comment


              • #8
                провери ли си обтяжните ролки на ангренажа?
                Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
                  провери ли си обтяжните ролки на ангренажа?
                  не ги проверих ,те са 4 общо - нали това са Две на главите и една на маслената помпа и масления обтегач давам и снимка
                  Attached Files
                  Last edited by alex37; d.m.y г., 18:12.
                  1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                  Comment


                  • #10
                    Същия звук го има и мойта която взех преди няколко дена,та аз се съмнявам за биелни лагери,в момента разчеквам мотора,утре сигурно ще го извадя.При мен звука се чуваше много силно като запаля,после в ниските обороти леко утихваше,като кача на 2500-3000 тракаше почти постоянно!

                    Comment


                    • #11
                      Според мене обтегача действа противоположно: когато трябва да обтяга не обтяга , когато трябва да разхлабва обтяга ,,
                      Пускам и снимка и:
                      1снимка мотора не работи : маслен обтегач обтяга
                      2снимка мотора работи :маслен обтегач не обтяга
                      Доколкото съм чувал (не знам), точно това му е нормалния начин на работа. Прати едно ЛС на Madboy (Краси Рангелов). Вярвам, че ще ти обясни, как работи при 2.5 и 3.0 моторите на класиките. Предполагам, че и при теб е аналогично.

                      П.С. Обтяжната ролка на ангренажа ти е тази до "обтегача", в дясно от него на снимката.
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #12
                        Да наистина консултирай се с Краси,много е готин и ще ти обясни всичко
                        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                        BMW e39 facelift

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение

                          П.С. Обтяжната ролка на ангренажа ти е тази до "обтегача", в дясно от него на снимката.

                          А този обтегач не движи ли точно тая ролка?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от sas_88 Покажи съобщение
                            А този обтегач не движи ли точно тая ролка?
                            Точно нея движи, но идеята на жабарските инженери (това, че е маслен и действа като разпускач, а не обтегач) аз не мога да ти я обясня. Най-много да напиша някоя глупост.
                            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                            Мненията са като задниците - всеки си има!

                            Comment


                            • #15
                              И при мене е същото,има го това почукване само на свободен ход и когато паля.С увеличаване на оборотите изчезва.На мен ми се струва,че го чувам високо горе,някъде в главата която е от към купето,ама знам ли.А как се разбира дали е бутален болт?
                              2011 Giulietta MA-ex
                              1995 155 1.8 TS 8V
                              2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                              Comment

                              Working...
                              X